Persbericht: Introductie Waterkracht WeedMaster in Nederland

9-1-2018

VARSSEVELD/LAREN GLD – Almat Laren heeft op 14 december 2017 als eerste distributeur in Nederland een contract met Waterkracht getekend voor de distributie van chemievrije kokend heetwater onkruidmachines. Vanaf 2018 bedient Waterkracht onder de merknaam ‘Waterkracht WeedMaster’ de markt direct met een complete en innovatieve productlijn die volledig in huis ontwikkeld en geproduceerd wordt. ‘Waterkracht WeedMaster’ voert een complete productlijn die loopt van een instapmodel voor de hovenier tot het topmodel, uitgerust met de Vision-technologie, voor de gemeentelijke reinigingsdienst. Om de klant zoveel mogelijk te ontzorgen werkt Waterkracht met distributiepartners, elk met een eigen regio, die dichtbij de klant staan.

Waterkracht heeft ruim 45 jaar ervaring in de ontwikkeling en productie van hogedrukreinigings-apparatuur en is al 25 jaar actief in het ontwikkelen en produceren van kokend heetwater onkruidmachines. De huidige en toekomstige marktontwikkelingen zijn voor Waterkracht als ontwikkelaar en producent van de kokend heetwater onkruidmachines aanleiding dichter op de markt te kruipen. Daarmee krijgt zij een beter inzicht in de wensen en eisen van de klant, hetgeen Waterkracht in staat stelt met deze feedback haar productlijn op hoog niveau te houden. Almat Laren heeft een aantal jaren ervaring met heetwatertechniek / onkruidbeheer middels kokend water. Op basis van haar kennis van deze methodiek is zij in staat de klant hierover gedegen te adviseren. De keuze voor een nauwe samenwerking met Waterkracht komt voor uit de korte lijnen binnen Waterkracht en het spreken van dezelfde taal. Met Waterkracht als partner kan Almat haar klanten een nog hoger kwaliteitsniveau (o.a. verkoop, advies, aftersales) bieden.

De productenlijn van Waterkracht Weedmaster is te vinden op www.waterkracht.nl/onkruidbestrijding en www.almatlaren.nl/tuin-en-park/subpaginas/onkruidbestrijding.html

Download het officieel persbericht
Download de foto van de contractondertekening